כרטיס רשת LR-LINK LRES3007PF-OCP 4x10Gb SFP OCP3.0

Call for Price

LRES3007PF-OCP הוא מתאם רשת סיבים אופטיים מסוג OCP 3.0 10G עם ארבע יציאות שפותח באופן עצמאי על ידי lr-link. המבוסס על פתרון הבקרה הראשי של Intel XL710. פאנל (SFF). המתאם נותן מענה לצרכים של מרכזי נתונים מהדור הבא על ידי מתן תכונות לטכנולוגיות וירטואליזציה של שרתים ורשתות, ומספק ביצועים אמינים ברשתות LAN ו-SAN גמישות.

 

LRES3007PF-OCP יכול לאגד מספר יציאות לקבוצות כדי להשיג סובלנות תקלות ויתירות כדי להבטיח ביצועי רשת ולהרחיב את רוחב הפס של הרשת. הוא יכול ליישם זיהוי עצמי בזמן אמת ולנתב תקשורת מיציאות פגומות לחברים אחרים באותה קבוצה כדי להמשיך לפעול. אפשר תקשורת ללא הפרעה, בעלת ביצועים גבוהים. בנוסף להורדה ללא מצב, המתאם יכול גם להפיץ תעבורת רשת לליבות CPU, ולשפר את תפוקת הרשת. במקביל, LSO ו-GSO מורידים מהתוכנה המארחת, ובכך מפחיתים את תקורה של המעבד לבדיקות זוגיות. פנה משאבי CPU לעבודה על יישומים אחרים. ה-LRES3007PF-OCP הוא פתרון אידיאלי לפריסת רשתות מרובות ופריסה של יישומי רשת וסביבות מפתח על שרתים בעלי ביצועים גבוהים. כרטיס המתאם מבוסס על Intel Intel Intel XL710 Ethernet MAC+PHY (בקר גישה למדיה ומשדר ממשק פיזי) בקר בעל ארבע יציאות.

 

ה-LRES3007PF-OCP מיועד לביצועים מצוינים במערכות מרובות מעבדים. זה מיושם כדי לענות על הצרכים של שוק השרתים הנוכחי וארוך הטווח עבור תעבורת רשת והפצת נתונים, עיבוד ווירטואליזציה, מחשוב ביג דאטה ומחשוב ענן.

סגירת נגישות